Merhaba hanımlar bu ay da geçen ay gibi gecikmem oldu geçen ay 17 gün gecikmem oldu doktora gittim kan testi verdim negatif çıktı evde sayısız idrar testi yaptım onlarda negatif bu ay hiç umursamadım 10 gecikmem oldu tekrar test almayı düşünmedim bile eşim gidip aldı dün sabah yaptım ikinci çizgi saniyesinde çok net belirdi öğlen bir daha yapayım dedim yine aynı şekilde saniyesinde çift çizgi oldu dayanır mıyım hala inanamadım gittim son kez bi daha test aldım akşam üstü yaptım oda aynı saniye de belirdi yarında kadın doğuma gidicem var mıdır sizce 3 testte yanılıyor olamaz dımı