Emrezgi ağahanı önermiyorum ben bi kere gittim aşırı suratsız çok ihmalleri var bu aralar kanser tedavisi görüyor. Ahmet Melike gitmedim ama memnun olan da var olmayan da var. Burcu hanım çok öneriliyor. Doğumu çok iyi diyorlar. Şebnem ve Yasemin hanım da lokman hekim hayatta onları da öven seven çok.