minnakannesi38 merak etme anliyorsun ilk gün tam anlayamasanda. Bende 18+0 da hissettim ilk baloncuk patladi gibi oldu. Ertesi gunde vurdu. Sonra hergun vurmaya baslayinca o oldugunu anliyorsun. Simdi 19+3 üz baya arka arkaya vuruyor. Elimi koyunca hissediliyor baya guclendi artik vuruslari. Cok guzel bir duygu ama yaa daha da buyusede daha cok hareketini hissetsem diyorum inanilmaz guzel 🙈😍 1 hafta boyunca hareket ettigi saatleri tuttum 😅 Bazen cok oluyor bazen az ama gunde 1 kere etsin icim rahat ediyor 🤗