Kızlar inanın daha yeni sakinleşiyorum 2 saattir ağlıyordum. Bugün son kontrolümdü sözde yarın saat 8de doğuma alınacaktım. Doktoruma 1-2 hafta öncesinde kan sulandırıcıyı ne zaman bırakacağımı sormuştum. SON GÜNE KADAR KULLANACAKSIN dedi. 24 saat öncesinde bıraksan yeter dedi. Tamam dedim; yani ne dediyse onu yaptım. Doktor bebeğime baktı maşallah herşey çok güzel, biraz da iri bir bebek olacak dedi gülümsedi. Sabah geleceğim saati konuşuyorduk, kan sulandırıcıyı en son dün içtim bugün içmeyeceğim değil mi diye sordum; sen daha içiyor musun dedi. Siz son güne kadar kullan dediniz hocam siz ne dediyseniz ben onu yaptım dedim. Ama olmaz o zaman doğuma alamam dedi. Anestezi uzmanı ile bir konuşayım dedi. Telefonla konuşuyorlardı; anestezi uzmanı neden bu haftaya kadar kullanırdın ki diye sordu; doktorun cevabına şok oldum. ‘ Önceden 1 kaybı var ’ dedi, benim kaybım falan yok dedim Allah’ım kimseye yaşatmasın. Ya ben geldim 39. haftaya. Sözde en başından sezaryen olacağım belliydi ben 40. haftaya kadar beklemiş olucam 🤦🏻♀️
İlk duyduğumda hem çok sinirlendim hem de ağlama krizine girdim resmen. Şimdi bir şekilde sakinleştim. Geç olsun güç olmasın diyorum ama moralim bozulmadı da desem yalan olur 🥺