Nuriay hastanelerde 3 düşükten önce genetik test yapmıyolar ben 2 den sonra 3. dedim yalan söyledim yani mecbur yapsınlar diye . Hiç bi sıkıntı çıkmadı pıhtı flanda yoktu ben Sonuçlar çıkmadan tekrar hamile kaldım ve yine düşürdüm.. sorunun olmadığını görünce vardır bi hayır dedik bi kaç ay sonra tuttu. Hamileliğimi full yatarak geçirdim şuan ayağımda 10. Ayına yaklaşıyor. Biliyorum beklemek çok zor çok iyi biliyorum. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah sizede