Cigdemm1 Prospektüsünde yazıyor içini açıp kullanabileceğimiz. Yani kafama göre yapmadım.😊 Kapsülündeki yardımcı maddeleri de yutmamış olursunuz böylelikle. Tek sıkıntı içindeki parçacıkların tadı çok kötü. Tatlı kaşığına dökül dilinizin ucuna doğru yerleştirip bol miktarda suyla yutarsanız tadını almazsınız. Bazen minik birkaç parça sağa sola kaçabilir. Son yudumlarda ağzı gargara yapıp yutmanızı tavsiye ederim.😊