ebruneco1108 Selam herkezeeee. Dün bebeğimizin arabası geldi. Eşimle beraber siyah renk seçmiştik kızımız oluyor inşAllah. Ama benim griye karşıda hep bi ilgim vardı. Beğendiğim model siyah tı sonra gördüm ki internete griside gelmiş. Ama siyahı almış bulunduk. Belki arasam değiştirebilirim ama üstüne biraz daha para vermem gerekir. Aslında siyahıda beğeniyorum ama çok kararsızım. Siz ne düşünüyorsunuz? https://imgyukle.com/i/RI8D1P https://imgyukle.com/i/RI8Gfq
Tugbakaraer ebruneco1108 Bence siyah da gayet şık boşuna masrafa girme naçizane fikrim farklı bir ihtiyacını alırsın
zeylifestyles Gri daha güzelmiş. Siyah çok toz tutar bence, su dökülür mama dökülür bebek bisküvi kırıntısı döker felan çabuk kirlenir bence. Gri pek tozu felannbelli etmez.
Pelinakcn ebruneco1108 ikiside güzel ama ben bebek arabamızı açık renk aldım çünkü araştırıp okuduğumda siyah rengin güneşi çekmesinden dolayı özellikle yaz aylarında bebek için daha sıcak olduğunu görmüştüm