Eslemim34 yaaa gerçekten mi ya salı günü detaylı ultrasonumuz var ama üniversite hastanesinde , şu an yıkıldım , ne demek eş almıyorlar ya saçmalık ötesi saçmalık , normal muayeneye alınmadığını biliyorum ama detaylıya almalılar ya , sanki çocuğu tek başımıza yaptık