28+2 yiz bugün karın sertleşmemden dolayı muayeneye geldim bugün nts de sancım çıktı 😟
Çok korkuyorum ilk gebeligimde 28 haftada doğumum oldu iki ay küvezde kaldı kızım. İnşallah doğum olmaz biraz daha dayanır minik yavrum ne olur dua edin, bu şekilde olupta doğum yapmayan haftası ilerleyen var mı güzel anneler