Mhulya011 Tülin Kahveci var kendi muayenesi de var ama biraz uçuk fiyatlı ona da gitmiştim iyi bir doktor doğumlarını sevgi hastanesinde yapıyordu 7 sene olacak o yüzden aklıma gelen Emel hanım var İzmiryolunda oda işinin ehli benim akıntıma çözüm bulan tek bayan doktordu kendisi.