Eminekavak çok normal. Doğum vaktiniz geliyor. Bebeğiniz vücudunuzu hazırlıyor doğuma. Kendide hazırlanıyor. Ben hem yurtdışındayım hem yalnızım😌 eşim dışında kimsem yok. İlk bebeğim üstelik. Ama Allaha bıraktım kendimi ne kadar korksam üzülsemde. Sende sakin ol ve her şeyin üstesinden geleceğine inan. Benimde senin gibi sancılarım var. 38-39 haftamdayım. Evde sürekli tekim. Eşim bazen uzak yerlere işe gidiyor mecburluktan. Ama Allah var diyorum. Yalnızlık sadece ona mahsus. Bizi yarattığına göre bize yardımını mutlak edecektir. Sadece inanarak be sakince bebişini bekle☺️ Her şey harika olucak.