Buka yok canım daha iki gün önce yaptırdım 35+2 de. Öncesinde hep jilet kullanmama rağmen çok zorlanmadim. Ha acıyor illaki ama normalden daha hassas oluyorlar hamilelere yaparken. Çabuk çıkarsa doğumdan önce tekrar gidicem hatta, nasılsa jiletin sonrasında ağda ile birkez aldırdım şimdi daha rahat olur