Eliff7111 36 da gittiğimde 2900 3 e yakın demişti doktor bu hafta 37de gittim 3 kilo sorun yok dedi ama benım aklım takıldı hiç kilo almamış neredeyse 27 nisan içinde sezaryen günü verdi haftaya 38. Haftada. kilosu normal mi ne yemem lazım bu 6 gün içinde kilo alması için ?
GAMSSE Eliff7111 benimde ikinci gebeligim hangi hastaneye gidiyorsunuz tam kacta sezeryan gunu veriyorlar
Mikmikbuk Eliff7111 Kilosu normal canımm.. Benzer durum bende de oldu. Sonra 4 günde 250 gramı, günde iki büyük muz ceviz kaşar yumurta süt ile aldık. Benimde haftalarım aynı gibiydi senle
Meri3220 Eliff7111 kuzum doktor brş sorun yok dediyse kilosu gayet normal her bebek aynı olmuyor. Eğer kilo alsın istiyorsan hergün 1 haşlanmış yumurta, süt, kaşar, muz fındık ceviz falan ye alır kilo. Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah hepimize 🤗
Neva09 Eliff7111 tam 38 haftada mı alacak bebeği 39 u beklemeyi önermedimi ? Benim de 2. Sezaryen Dr 39 beklemeyi düşünmüyor…
Eliff7111 Meri3220 amin amin çok teşekkür ederim ilk gebelik heyecanlıyım dediklerinizi uygulayacağım
eminrduran 34, haftalık Ken 1800, denildi çok üzüldüm iki haftadır bol ev yoğurdu ve kasar muz tüketiyom cumartesi günü kontrol var ise yaramış.mi hiç bilmiyorum ama kilo almayan ben bu iki haftada iki kilo aldım
Extreme34 eminrduran ay canım sen de bendensin,35 de 1950 gr çok minikler çok üzülüyorum almıyor kilo😌
Eliff7111 Neva09 38+3 de alacak 27 nisanda ilk gebelik benim 39 beklemeyi önermedi sezeryan olma sebebi makat geliş olduğu için
Meri3220 Eliff7111 bide az kalmış yarın bugün doğuma gireceksiniz sanırım biraz stres yapmışsınız ama korkmayın hepimiz aynı yoldan geçeceğiz sağlıklı doğumlarınız olsun inşallah 🤗
Eliff7111 Meri3220 Allah razı olsun sizden gerçekten öyle stres heyecan karmaşık duygular içindeyim sürekli ağlamak geliyor içimden 🥲
aselkiz Eliff7111 Ay aynı ben dün kontrolüm vardı bana da bi hafta önce 2900 demişti şimdi de 2960 dedi ki bebeğim baştan beri hep bi hafta on gün önde giderdi sordum sıkıntı yok dedi ama normal değil gibi ya😒
Eliff7111 aselkiz aynı valla bızde de aynı baştan beri hep öndeydi şimdi biye böyle oldu dıye telaş yaptım
aselkiz Eliff7111 Bu bi hafta içinde ekstra dikkat edecem bakalım düzelme olacak mı salı gününe randevu var. Umarım sağlıkla alırlar kilolarını 🤲🏻🌸
aselkiz Eliff7111 Hiç canınızı sıkmayın inşallah bi haftaya alacaktır kiloyu. sağlıkla alın minnoşunuzu kucağınıza doğum yaptıktan sonra yazarsınız merak ediyorum ultrasonla gerçeği arasında fark olacak mı 😊