Kızlar dün geceden beri ayaklarım alev topu gibi yanıyor tabanlarıma basamiyorum ve inanılmaz kaşınıyorum , şiddeti arttı kaşıntının doktor kontrolüme daha vardı ama sanırım yarın gidicem. Uyuz olmuş gibiyim kaşıntıdan kafayı yicem , haftamız 10+0 yaşayan var mı ya da ne yapmalıyım ne yapmalıyım ?