Nergissi Larakaya her şey o kadar pahalı ki 350 tlye bebeğe ne alınır diye durup bi düşündüm😂 çaycıya ihtiyacınız varsa alın tabi ki. Bebeğin eşyaları zaten alınacak ama çaycıyı almazsınız bi daha
Larakaya Nergissi evet her şey çok pahalı ben çay sevmediğim için tüketiyorum eşim seviyor kahvaltıdan kahvaltıya içiyor ketl almayı düşünüyorum caycinin yerine