Ege31_ Evet canim ben bundan 2 sene öncede hamileydim hic bir belirti yoktu ama Sabah karin sancisiyla uyandim kan geldi ben sok oldum neden kan geldi diye sonra hastahaneye gittik esimle 10 haftalik gebe oldugumu ögrendim 4 gün yatis verdi ama sirtimda kasiklarda durmadan agri vardi . Birinin kalbi atiyordu ama digeri kalbi atmiyordu öyle söyledi sonra Doktor almazsam seni zehirlicekler dedi almak zorundayim dedi ben aglaya aglaya bir hal oldum esime sarildim sonra gittik .. Rabbim kimseye göstermesin.