___Havva27 Kızlar ruyada deprem olduğunu gördüm internettn az çok bktm anlmi çok kötü böyle şeyler psikolojimi bozuyor modum düşüyor hamileler için de hiç iyi dglms😔
Zeyzeyp ___Havva27 alt tarafı rüya cnm bukdr takmamak lazm bnde bazen rüyamda neler görüyorum internetten bakıyorum anlmına söyle olucak böyle olucak hiçte olmuyor yani takmamak lazm bnce rabbim hayırlara çıkarsın de geç
Ffatma ___Havva27 geçen ben de gördüm hatta daha kötü rüyalar da görüyorum ama hiç yorumlamiyorum. Hamileyiz biz rahatsızlık duyduğumuz zamanlarda kötü rüyalar görebiliriz hormonlardan dolayı görebiliriz anlam arama kendini de üzme ☺️ hamilelerin rüyası yorumlanmazmis
Gozde040 ___Havva27 merhaba canım bende hamileyim böyle bir rüya gördüm.baya endişelendim postu görünce yazmak istedim herşey yolunda mi