irem-Dora Zeyzey_12 ben canım hep iki hafta önde gidiyordu, bu kontrolde neredeyse 4 hafta öne geçmiş. Kilosu ve boyu da önde gidiyor. Genetik iri bebek sıkıntı yok gelişiminde dedi doktorum, endişe etme
Melekk-911 Zeyzey_12 35haftaligim bize de 2hafta önde dediler. Ailede var mı diye sordu , genetik yani. Eltimde de aynısını demişlerdi gayet normal doğdu bebek . Devlete mi gidiyorsun ?
Zeyzey_12 irem-Dora evet eşimin bebekliğinde kafası kocaman benim abimde koca kafalı ondan herhalde 😂
irem-Dora Zeyzey_12 aynen benim eşimde doğduğunda yenidogan kıyafetlerinden kafası geçmiyormus. babalarina çekmis bizim bebekler anlaşılan 😊
Melekk-911 Zeyzey_12 devletin ölçümleri pek sağlıklı değil bence. Tahmini bir şey söylüyorlar. Bende devlete gidiyorum. 1haftada 100gr almış bebeğim ama onlar bunu önemsemiyor. İnternette okuduğuma göre de artık haftada 200-250 Gr almaliymis
Zeyzey_12 Melekk-911 aslında doktoruma güveniyorum canım ama yanılma payı olabilir tabiki bakalım bir daha ki kontrol de ne dicek 😊