Kaahvelii 77Bebek35 inşallah belirtidir ve çıkar benim her iki gebelikte de çıkmıştı ilk 4. Ve 5.hafta da 😊
Kaahvelii 77Bebek35 hiç bişi kullanmadım canım ben zaten uçuk çıktığında hamile oldugumu bilmiyordum Fito krem iyi geliyor diye biliyorum ama evde varsa sür