nilmur0 KıZlar 6+2 günlük hamileyim bugün doktora gittim kalp atışını duyamadık. Bir hafta sonra tekrar gel dedi. Başına gelen var mı
HeyMommy nilmur0 Aynıyız bende 6+2 bugün. Yarın ilk muayene var. Daha önce iki kaybım var 8 haftalık kürtaj diğeri de kimyasal. Doktor önlem amaçlı duphaston, oksopar göbekten iğne verdi onları kullanıyorum 🤲🏼🙏🏼 İlkini 7+5 de duymuştum bende kalp atışını
Hatice271020 nilmur0 kesenin içinde bir kese daha oluyor yolk kesesi Plesenta oluşmadan önce o kese embriyoyu besliyor. Yolk kesesi göründü ise büyük büyük ihtimal boş gebelik olmuyor. Benim ilk kese görüldü 5. Haftada. Sonra vajinal muayenede yolk görüldü ama kalp duyulmadı. 7+2 de Allah’ın izni ile kalp atışlarını duyduk.
mlsyc nilmur0 ben 6+1de vajinal ultrason ile duydum normal karından baktığında duyulmadı 8-10 haftaya kadar duyulmayan gebeler bile var umudunuzu kaybetmeyin🙏🏻😊
Mom545441 nilmur0 ben dün gittim 6+3 geç döllenmeyim bende haftadında değil duyamadık ama ekranda kalbinin attığını gördük 🙏🏻 Cuma tekrar gideceğiz inşallah duyarsınız bende duyarım amin🙏🏻 Vajinadan bakınca duyuldu ama yine azdı pıt pıt geldi sesler
nilmur0 Mom545441 bana hiç vajinadan denmedi zaten de devlet hastanesi bakalım bir hafta sonra ne olacak
HeyMommy nilmur0 Yazarım tabiki ama ben kalp atışını duyarım ümidi ile gitmiyorum kendimi ona odaklamadım. Herşey yolundaysa eğer burda yazılanlar gibi bi kaç hafta daha vakti var. Stres yapma 🤍
HeyMommy nilmur0 Canım şimdi çıktım ben doktordan. Keseyi gördük bugün. İki hafta sonra kalp atışı için çağırdı 5+1 günlük
nilmur0 Hatice271020 hiç öyle bir bilgi vermedi sadece kese var ama kalp atışını duyamadık 1 hafta 10 gün sonra tekrar çağırdı. Teşekkürler bilgilendirme için 😊
nilmur0 Lsvda ben de 7+4 te tekrar gideceğim o zaman duyulur sanırım. Aslında 2. Gebeliğim ama neden böyle kafaya taktım bilmiyorum.