Merhaba hanımlar bgün 39+5.günümdeyim geçen haftaki kontrolümde bebeğin kanana inmeye başladığını ve 1 2 cm açılmam olduğunu söylemişti doktorum karın kasılmalarım kasık ve bel agrılarım yoğunlaştı bu yoğunlaşmalar bebeğimin gelişinin habercisi olmalı 😊 gün içinde doktor randevum var biraz tedirgin biraz heyecanlı birazda korku içindeyim bana dua edin lütfen 🙏🏻 Bebişimi sağ Salim kucağıma alayım