ebruneco1108 Gulayyyys bizde Eslem koyuyoruz inşAllah. Kuranda Allaha Teslim olan diye geçiyor. 2 tane hocalara sorduk hiç birisi erkek ismi demedi. İkiside konulabilir dedi. Hatta biri çok güzel anlamlı isim dedi.
Gulayyyys aylinpalaa öyle mi bunu ilk defa duyuyorum ama çevremde Eslem var bir kaç tane :) ben Elizan ismini çok istiyorum hem pek duyulmamış hemde kulağa hoş geliyor bence :)
Deletedmom73711 Gulayyyys Bence Elizan fazlasıyla duyulmuş bir isim, bu sene kullanılan çoğunluk isim arasında ilk 10’a kesin giriyordur eminim.😌 Ben tercih etmezdim ama hakkımı yine de Eslem’den yana kullanıyorum.☀️ Hayırlısı olsun.🥰
Gulayyyys Deletedmom73711 teşekkür ederim benim çevremde hiç yok. O yüzden rahatlıkla kullanılabiliriz :)
Gulayyyys ebruneco1108 aslında biz ikimizin de gönlü kalmasın diye Elizan Eslem yapalım diyoruz bakalım hayırlısı olsun :)