DevriminAnnesi 22,17-75,43 bunlar 2 gün arayla verildi. 4 gündür kan vermedim bugün dördüncü gün kan verdim 397,8 çıkmış. Kaç haftalıktır ne zaman kese görülür sizce?
aylinpalaa DevriminAnnesi kaç haftalık olduğu son adet tarihine göre belirlenir. Kese için ise acele etmeyin derim beta değeriniz 2500-3000 olduğunda veya 6-7 haftalıkken görmeye gitmenizi tavsiye ederim
annesinin_beybisi DevriminAnnesi kese 5. haftadan sonra görünür tabi değerine de bağlı 3000 den yukarı olması lazim
Merve201119 DevriminAnnesi kese en erken 5.ci haftada gorunur değerinizi 1500 ü geçmesi lazım vajinal 3000 ü geçince karin ultrason ile görünür
Annesininportakali53 DevriminAnnesi 4+3 haftalik hamilesiniz değeriniz 397 ise bekleyin 5. Haftadan itibaren anca görürsünüz yani tam bir hafta sonra 5+3 ken görünür keseniz
Annesininportakali53 Skn23 beta hcg değeri haftaya göre hesaplanmiyor mesela benim ilk gebeligimde 4. Haftada 166 di bu gebeligimde 4. Haftada 1979 degerle öğrendim yani betayla haftanın alakası yok düşük bir rakamlada yüksek bur rakamlada öğrenebilirsiniz önemli olan beta hcg değerinin 2 günde 2 kat artması sağlıklı artması kac haftalik olduğunuzu da son adet tarihinizin ilk gününden hesaplayabilirsiniz 5. Hafta itibariyle genelde kese görünür
Skn23 Annesininportakali53 Adet tablom şu şekilde 18 Ocak - adet Şubat adet yok 12 Mart - adet söktürücüyle adet 13 nisan - Kimyasal gebelik kanaması 16 Mayıs yani dün beta verdim 14 çıktı bugün kan verdim 23 çıktı . Geç döllenme mi oldu artık ne oldu bilmiyorum Doktorla görüşemedim adet günüm Bİle belli sayılmaz
Annesininportakali53 Skn23 13 nisanda kimyasal gebelik geçirmişsin en son kanaman o zaman başladıysa o zamanı sayacaksin yani 4+5 haftalik oluyorsun gec dollenme olabilir canım yani 3+5 olabilirsin kan takibi yap sağlıklı artıyor mu diye zaten belli bir yükselişe geçince keseyi görmeye gidersin kese beta 2500 olunca görünür o zaman belli olur zaten gec dollenme olup olmadığı canım inşallah hersey gönlünce olur🥰