Bugün 2 li taramaya gittim. Devlet hastanesi radyoloji bölümünde ultrasona girdim. Kadın baktı 10 dk bile sürmedi. Bitirdi ve hiç birşey demedi. Nasıl diye sordum sadece iyi dedi 🤷🏻♀️ Gidip kan verdim.
CRL: 64.2mm
NT: 1.3mm yazıyor
Anlayan bebeklerim birşeyler yazarsınız sevinirim