Herkes gibi bende 24 haftalıkken izne ayrılamamanın üzüntüsünü yaşıyorum kızlar 😞😞 ama bu haktan hem özeldekiler yararlanmıyordu hemde geçici bi karar olduğunu biliyorduk. O halde bu kararın kalıcı olabilmesi ve doğum izinlerinin uzatılması için bimere cimere Twitter’a yazalım arkadaşlar 🤗 birlik olursak ücretli izinler uzatılabilir 4 aycık izin istemiyoruz