zdemKln Alim isminin anlamı çok güzel. Fakat sormak istedim sizce nasıl. Yanına hangi isimler olabilir. Ben tek isim koymaktan yanayım ama kuzey isminide seviyorum. Alim eşimin babasının ismi. Alim kuzey olsa güzel olur mu bilemedim. Düşünceleriniz nedir? Paylaşır mısınız?
Efuchama zdemKln Güzel isim Alim benim uzak akrabam var bu isimde bazen Ağlim diye uzatarak bazen Alim diye kısa söyleyen oluyor o açıdan belki sizin istediğiniz gibi telaffuz edemeyen çıkabilir 🤔🤔🤔
Bskrt zdemKln dedemin ismi Alim ☺️ Babamın hayalidir hep erkek torunu olursa çok istiyor ama kız şimdilikk 😅
Minikanne06 Bencd güzel canım eğer koyarsan da ismi gibi olsun inş:) iki ismi söylemek zor biraz ama kendisi büyüünce seçer hangisini kullanacağını :)
Minikanne06 zdemKln ben 2 isim taraftariyim tekte olabilir ama bende 2 isim koycam yiğit efe olcak nasipse :))