Melekkkkim Kizlar bio oil kullaniyorum 13+5 teyim. Bi kac gundur karnimda kasint ve kabariklik yapti :( 2 kutu almistim birde boyle olan varmi kullanipta ne kullandiniz baska bir marka almalimiyim sizce ?
ipek9 Melekkkkim bana da yaptı ama kullanıyorum yine de kaşıntının sebebi karnımın büyümesidir diyorum bide benek benek oluyorum o da doktora sordum olabilir hamilelikte dedi
dnz_dnz Melekkkkim ben de onu kullanıyorum birkaç aydır bir sorun yaşamadım. Her vücut farklıdır tabi belki sizde alerji yaptı ya da kaşıntı onla ilgili değil. İlk önce o yağı bırakın hala devam ediyorsa başka bir şeydendir. Çatlarken kaşınıyormuş çünkü
Melekkkkim Mnk16 sanirim cunku baska birseye yeni baslamadim ki .. gobegimden progestan dex yapiyorum sadece onuda 2 aydir filan kullaniyorum
Anne4142 Melekkkkim aynı şekilde benimde öyle oldu cildiyeye yönlendirdi doktorum kurdeşen döküyor Muşum krem verdi geçmedi kontrole gittim 2 krem daha verdi. Bence bir cildiyeye görünün.