Selim_Alparslan
Ben şuan 37 haftalık Gebeyim bende yaptırmadım bu testleri sadece Ayrıntılı ultrason ve şeker yüklemesi yaptırdım 2,li ve 3 ki testlerin yanılma payı var çok kişide öyle en azından ben öyle duydum Allah korusun böyle bişey çıkarsa aminiyisentes istiyorlar sıvı oda engelli riskini ve düşük riskini arttırıyor bu yüzden ben yaptırmadım tabiki herkes istediğini yaptırmak da özgür sadece hamileliğim boyunca kabul edeceğim bı bebegi sitresle dünyaya getirmek istemedim ayrıntılı ultrason da zaten sıkıntı olursa söylüyorlar