Merhaba arkadaşlar sanırım hamileyim silik çizgi gördüm dün akşam. İlk gebelikte 22.hafta kayıp yaşadım. İlk muayeneye hangi haftada gitmek gerekir? Adet tarihine göre 4.haftadayim fakat yumurtlama gününe göre 3.haftadayım hangisini baz almam gerekir? 😊