Arkadaşlar bişey sorucam aklımı rahatlatmam lazım ya çok takar oldum bn riskli bı gebelik geçirdim sürekli sürekli dikkatle ilerliyoruz tam rahatladım dedim 4 ay doldu tam 17 haftada sabah bı kalktım yoğun bı kanama şok oldum ilk bı tansiyonum düştü toparlanmadum hatta eşim hazırladı götürdü doktora açıl gittik yani dün işte bebeğim Allah’ıma şükür olsun iyiydi kanama plesantanin rahme yakın olmasından dedi doktorum ama dedi zmanla yukarı çıkar dedi yatak istirahati verdi tuvalet dışında kalkmam tekrar yasaklandi benimle aynı durumu yaşayıp sorunsuz bitiren var mi