Merhaba hanımlar ben en son ultrasona göre şu an 18+2 haftalık hamileyim. Ancak iki defa ileri çıktı şimdiye kadar toplam 9 gün ileride. Detaylı ultrason için normal olması gereken zamanı mı dikkate alacağım yoksa ultrason da çıkan zamana göre mi yaptıracağım doktora sormayı unuttum. Belki bilen vardır?