Serap60 git canım herzaman ne kadar özele gitsek de devlettede bir doktorun olsun sağlık ocağındaki ebelerimin önerisi bu testler falan için hatta doktorum o kadar iyi ki 1 hafta geç öğreniyorum belki herşeyi ama özele gitmemeye bile başladım Allah herkese hayırlı doğumlar versin