Merhaba güzel anneler,
29+6 haftamdan selam..Şaşırtııcı bir post, ve buna inanamayan bir anne 😍
Bir oğlum var 2 yaşında ve şuan tekrardan hamileyim bu zamana kadar ne zaman hastahaneye gitsem ultrasonda hep sırtı dönük bir bebişim vardı erkek olabilir dendi, sonrasında detaylıya girdim tabi dediler ki kesin erkek dedim ki tamam artık değişmez ☺️
Geçen aylarda kontrole gittiğimde tekrardan cinsiyet sormak istedim doktoruma kıza benziyor ama göstermiyor demişti ve şuan 30 haftamın içerisindeyim dün aldığım haberle havalara uçtum ama hala da şoktayım diyebilirim 🤦♀️😀
Doktor bebeğin kesin ve net bir şekilde kız olduğunu organını dahi net bir şekilde gördüğünü söyledi 😀
Böyle bir durum yaşayan var mı ben alışveriş yapmak için hala tedirginim 😀🥰🥰