Hbbusra Kdrblnt bende post açmıştım 37 de falan yapılır dedi arkadaşlar ama emin değilim tam yine de bende 33 haftadayim
Sumiire Kdrblnt erken diyolar çünkü yumuşama falan olabiliyomuş rahimde bende dün oldum 39 haftaya gircem vajina kemiklerim ağrımaya başladı bu benim için iyi bişey kendi kendime diyorum belki rahmi yumuşattı bebek aşağı geldi biraz daha
esinnnnn1 Kdrblnt ben 35+2 de oldum dün yumuşama başlamıştı benimki planlı erken doğum olduğu için. Ama doğumu tetiklicek birşey olmadı henüz
Medine94 Kdrblnt bana dün yaptı bebek baya aşşağıda olduğu için ama bizim haftamız 38 uygulamaya göre de 37