Frnrhf Kızlar bugün nişanım geldi adet sancısıne benzer sancim oluyo dogum başlıyo olabilir mi hastaneye gitmeli miyim yoksa sancinin şiddetinin artmasını mi bekleyim
Hbbusra Frnrhf ben sancı sıklaşana kadar beklenir diye duymuştum çünkü gidince direk yatırıp suni sancı veriyor demişti arkadaşlarım sezeryan mi olacaksınız normal mi bekliyorsunuz 🤔