fs2015 Huzurrr_13 İbrahim hoca çok iyi bir doktordu ilk kızımda ona gidiyordum hep, kalp krizi geçirdiği için görev yapmıyor. Nergis hanımdan bende hiç memnun kalmadım aşırı suratsız ve 2kelime anca cevap veriyor
Huzurrr_13 Lavinyaa8 kapanmış 😂az önce gittim eşya taşıyorlar gitme boş boşuna Bende eski hastanenin yukarsinda kalıyoruz
Nur22Elif Huzurrr_13 numara paylaşmak yasak olmasa ordan geçerdik iletişime ☺️ Ama bi gün ayarlayalım buluşalım inşallah.
Huzurrr_13 fs2015 ay maşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım ❤️ ilk gebelik mi Cinsiyet öğrendiniz mi 🙈