Fadimeckrr 32+3 deyim , oğlusum 2 hafta ileri gidiyor ve normal kilosunun biraz üstünde acaba erken gelme ihtimali olur mu ? Doktorum ne yazıkki hiç Bir şekilde beni aydınlatmıyor 😔
hunilimom Fadimeckrr gelseydi benim ki gelirdi 41 de zorla geldi 3 hafta öndeydi sadece doğum günü kontrole gittiğim de 3-4 gün vardı
BurcinTurkcan Benim oğlum da hep 2 hafta önden gidiyordu son aya girdik 36+6 da kilosu boyu kaç geldiyse 39+1 deyim bugün hala aynı, o gelmek istemiyor bugün biraz biz zorlayacagiz 😅
Fadimeckrr BurcinTurkcan bende çok sabırsızlanıyorum Bir an once gelse diyorum 🙈 Hatta ileri gidiyor ya kesin erken gelcek diye seviniyorum bide 😁😁