esilannesiyim malesef ki yeşil akıntı bende de var pamukçuklu bir şekilde.Eczaneden vagi flora alabilirsin.Doktorum ilaç veremeyeceği için bu doğal flora düzenleyiciyi kullanmamı istedi iyide geliyo.İlaç değildir vajinanın ph değerini düzenliyor.Birde kaşıntın varsa doktorum gene bana doğal hindistan cevizi yağı sürmemi ve vajinamı günde bir kaç kez sirkeli su ile yıkamamı önerdi.Bebek için hiç bi zararı yok şuan ama ilerleyen dönemde erken doğumu tetikleyebiliyor enfeksiyon.Ve en önemlisi bol bol su.pamukludab başka çamasır kullnma sık sık değistir.Hatta ic camasirlarini ayrica bile yüksek derecede yıkayabilirsin