nly1702 Aaa ne kadsr tuhaf benim doktorum da bana onermedi ben Hollandada yasiyorum. Eger bu test iyi cikarsa hic bi sorun yok dedi ama olurda sonuc koth cikarsa diyer tesleri zorunlu yapdirmak zorundasin dedi.. Basda kan ile bakiyorlar sonuc iyise guzel koth ise alttan sıvı aliyorlarmis ve bebegin düşme riski cok buyuk mus.
Ben ilk kizim da da yapmadim simdi ki hamilelimde de yapmadim