12 sinde tesadufen bi test yapim dedim daha adetime 3 gun vardi. Baktim positiv cikti Yani erken ögrendim, sonra Adet olmadim taki Dune kadar
Birden Adetim geldi ha bide Adetim gelmeden önceki gun ise test yapmistim daha pozitifti. Buyuk Parmalat gelmiyor dusuk degil Yani Ama Adetmisim gibi kan geliyor. Karnim sadece Adet sancisi gibi agriyordu dun.
Ve öyle kanli halde test daha yaptim positiv ti hala. Ben subatta dusuk yasadim ikisinin birbiriyle karsilastirinca aynisi degil, beni bilgilendirebilmisiniz? Ebeye sordum cuma gunu randevum var dedi o gune kdr bekle , ben yurtdisinda yasiyorum. Hemen öyle hastaneye gidip hap veya serum betmedlet burda malesef .
Simdiden tskrler kizlar.