Kubrayldrm Kızlar sizde durum nedir ? Ağrınız sancınız yada normal sezeryan doğum karar verebildiniz mi ? Ben çok tedirginim bu aralar tekmeyi bile hem sevinerek hemde acaba arkasından sancı mı gelecek diye düşünerek bekliyorum sizde durumlar nedir ?
Ozkandenz Kubrayldrm aynıyız ya her sancı girdiğinde acaba mu diyorum benim ilk bide dün kontrol vardı nst de sancı çıkmadı kanala da girmemiş ama doktor bu hafta hatta 2 3 gün içinde gelebilir dedi
AysunUgur Kubrayldrm bizde 38+3 olduk, yarın kontrol var bakalım doktor ne diyecek, önce günde 1 kez sancı giriyordu ama 2 gündür o da yok 😅 var da ben mi hissetmiyorum acaba diyorum, nst yi 4 gözle bekliyorum
Kubrayldrm Ozkandenz ay hadi bakalım inşallah girer doğum ğozisyonuna biran önce ama nasıl gelebilir dedi doktor onu anlamadım benimki pozisyonda olduğu halde doktor net birşey söylemiyor
2tospikannesii Bende 38 im hiç belirti yok biraz yürüyüş yapcam bu aralar insallah faydası olur. Ben çok stresliyim ve aklımda hep doğum var sizde öyle misiniz kızlar 😬😬
Kubrayldrm 2tospikannesii bende dün sinirlenip tempolu bir yürüyüş yaptım sanki hamile değilmişim gibi 😂 ama geceleri sağ kalça üstüme giren bir ağrı var sanırım benim sancılar belden gelecek 😂
Kubrayldrm AysunUgur ay bende bugun gideceğim çatı muayenesini yapacağını söyledi doktor hemde nts var bugune kadar nts de maşallah ne sancı ne ağrı hiç birşey çıkmadı artık doğursak sağ salim stres aldı başını gidiyor 😂
SedaYldz Artık gelsin istiyorum ama tık yok taş gibiyim yaaa şuraya hayırlısıyla doğurdum yazmayı nasip et yarabbimm
2tospikannesii Kubrayldrm bende dün merdiven inip çıktım akşamı kardeşim geldi ağda yaptı kesin dogururum dedim yine yok yaaa 🤣🤣🤣 kac kişiyiz aynı durumda şu halimize bak elimizi atıp hadi çık demediğimiz kaldı 🤣🤣🤣🤣
AysunUgur Kubrayldrm onlar geleceği zamanı biliyordur 🤲🏼 Bence son günlerin keyfini çıkarmaya bakalım 😅
Kubrayldrm 2tospikannesii ah merdiven çıkarken nefes sorununyaşamasam sabaha kadar inip çıkarım herhalde
Kubrayldrm AysunUgur bu arada doğumlar normal mi ? Benim doktor sanki sezeryan yanlısı gibi bebek 5 gün önde falan diyor bilinçaltıma seseeyan mesajı beriyor sürekli
AysunUgur Kubrayldrm bizde sezaryen konusu hiç açılmadı sonuna kadar normal zorlanacak canım, doktorum da her kontrolde normal doğum için için herşey uygun diyor
LARAY burcinvrl6006 canım ben bugün girdim çatı muayenesine masaya geçtiğimde çok korktum ama korkulacak birşey yok bir dakika bile sürmüyor sadece anlatılanlar daha çok korkutuyor insanı keşke kötü tecrübeler hiç anlatılmasa insanı onlar daha korkutuyor
Kubrayldrm burcinvrl6006 çatı muayenesi yapmadı malesef bizimki makat gelişi dönmüş sezeryan için gün verdi pazartesi