Noname35 Ben gece yatmadan 2 tane alıyorum bulantı oldukça içerseniz faydası olmaya bilir. İlacın hakkı 4, çok fazla bulantı da 4 içilir diye biliyorum. İlaç gece yatmadan içilir aç tok bilmiyorum benim için fark etmiyor, çünkü ilacı ne zaman alsam kullanışına ya tok ya aç yazıyor ve aksine o ilaç uyku halsizlik yapmıyor aksine toparlıyor insanı ve iştah açıyor