İki gün önce spinal anestezi ile sezaryan doğum yaptım kızlar dün taburcu oldum fakat bebeğimi bana vermediler..Kanında enfeksiyon çıktı bundan dolayı yenidoğan yoğun bakıma yatışı verildi… Rabbim kimseye evladindan ayırmasın benim için çok zordu..böyle birşey başına gelen varmı ne zaman geçer bu enfeksiyon