Adileemir14 her hamile bayanın kullanması lazım bence keçi boynuzu pekmezi sabahları 1 kaşık çok faydası var bebeğe anneye 🙋🏼♀️ Bende iğne oluyorum b12 ayda 1 kez benimde çok düşük kanım b12mde öyle kırmızı et yemiyorum hiç buda büyük etken
Pekmezi deneyin tavsiye ederim