2gebe Merhaba hanımlar ben şuan 14+3gebeyim.ve ultrason her gittiğimde haftası farklı söyleniyor neden acaba, ya mesela bir hafta sonra gidiyorum misal 15 hafta diyecekken 16 diyorlar gibi gibi bu bebe her gün içerde deparmı atıyor🥴😂
Bsrbsrrr 2gebe keseye göre bebeğe göre söylüyo olabilirler, siz sorun bnce bidaha gidince nedeb böyle diye😁
Gzm-- 2gebe bazen bazi olcumlerine gore biraz ileri geri olabilir.onemli olan adet tarihine gore olan haftasi uyumlu mu degilmi.yani adete gore atiyorum haftasi 15 ise ölcumlerine gore de 14 15 16 cikmasi gerekir.arada cok fark varsa o zmn sknti var anlamina gelir.
2gebe Bsrbsrrr soruyorum da met Bi cevap alamıyorum ki özele gidiyorum ayrı diyorlar devlete gidiyorum ayrı 😂🥴
Gzm-- 2gebe onemli olan dedigim gibi adete gore uyumlu mu arada az farklar olmasi onemli dgl.siz haftasini adetinize gore takip edin😉