Semanurelkun Selam kızlar, buraya yatışım yapıldığında post atacaktım kiii sancı arasında gözüm görmedi hiçbir şey🤣 Sonunda 40+4 ‘te suni sancıyla doğdu güzel kızım🥹🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu🥹🥰
esinnnnn1 Semanurelkun nasıl oldu suni sancıyla doğum benimde pazartesi yatışım . Nasıl geçti sizin 🤗