Melekogunur Selamlar ,reglim tam 5 gün gecikti dün erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi hafif silik çıktı görseli nasıl paylaşıyoruz bilemedim tarif ederseniz atarım sizce hamile miyim?
Milkkk Melekogunur canım hayırlı olsun . Merak ediyorum adet gecikmenizden sonra test yapıp negatif gördünüz mü ?
Afra_123 Melekogunur yakında hareket eder karnında kız silik çizgi dediğin bu miydu 😂😂😂 hadi hayırlısı. Kan vermen gerekiyor ama HCG değeri normal olduğunu anlamak için doktor haftada yada 10 günde bir kan isteyecek. Bugün yarın sağlık ocağından verirsin.
Melekogunur Ahahha Ne bileyim yahu hiç yapmadım ki hemen moda girmek istemedim yanılma payı varsa diye off çok heyecanlandım şimdi 🥹😍
Melekogunur Bugün doktora gittim herşey yolunda görünüyor fakat 1 ve 2 cm lik miyomlar gördü, takibini yapacağız dedi.umarım yolunda gider 🙏🏻
Deletedmom7373700 Kan vermeniz gerekebilir kese gözükmeyince mecbur direkt kan isteyip beta takibi istiyor doktorlar gözünüz Aydın hayırlı olsun