Cmle1994 busracbayram benimde ilki sezeryan bu hafta gittiğim doktor sezeryan kesi yerine yapışmaz ise sorun çıkmaz dedi maalesef ki şuan tam kesi yerinde iniallah sorunsuz atlatırız hepimiz
busracbayram Cmle1994 ayyy inşallah en büyük korkum kese yeri zaten yoksa çok kan kaybı olur dedi doktorum