54Duyguguc Kızlar daha önce yaşayan var mı 18+3 haftalık hamileyim. Göbeğimin sağ üstünde böyle sızı gibi bir şey var bir kaç gündür yürüyünce falan ağrıyor anlayamadım ne olmuş olabilir?
Nhl66 54Duyguguc canım benimde 14+3 üm sağ tarafım da vede göbek altında agri oluyor bende merak ediyorum neden acaba
BusraAltiok 54Duyguguc ben de 18 + 3 um benim de solumda var böyle ufaktan sizi arada oluyor geliyor geçiyor neden hic bilmiyorum
Dmla123 54Duyguguc bilimsel bir yanit degil ama 18 haftada ben de ayni sounu yasayip.doktorumu aramistim. 18. Haftada beklenilen bir agri degil korkmayin gaz sorunu veya susuz kaldiginiz icin olabilir demisti. Suan cok sukur kalmadi