Nisandua1 Kızlar bugün tam adet günüm hamile olduğumu öğrendim karnım kasıklarım çok ağrıyor adet sancısı gibi hafifte sarı kahve su gibi akıntım var yerleşme mi acaba yaşayan varmı önlem amaçlı Protestan fitil kullanıyordum ztn ?
SosyeteMantisi Nisandua1 benimde kasık ve bel ağrım var canım doktora gideceğim sabah aslında kasık ve bel ağrısını normal görüyorlar
Seyma_ck Nisandua1 36.haftadayım.İlk 11 haftamda kasık ağrısından mahvoldum normal yani.Sonrasında da dönem dönem kasık ağrılarım oldu.Ama akıntı konusunda bir şey diyemicem bence doktora gidin gitmediyseniz.Benim 5.haftada 3 gün boyunca lekelenmem olmuştu sadece.Akıntının koyu renk olması enfeksiyon ihtimali olabilir idrar tahlili verin
Nisandua1 Seyma_ck Cuma günü gidecem inş progestan kullanıyorum yorumlara baktım olabiliyormuş fazlası çıkıyormuş şükür yoğun da değil
Seyma_ck Nisandua1 evet progestan da baya akıntı yapıyor ihmal etmeyin evet gidin en ufak bir anormallikte ilk 12 hafta önemli😇